Mājas lapas lietošanas ērtībām, izmantojam sīkdatnes. Turpinot pārlūka sesiju un nospiežot “Sapratu”, apstiprināt, ka piekrītat izmantot sīkdatnes. Jūs varat atcelt savu piekrišanu jebkurā laikā, mainot pārlūka iestatījumus un izdzēšot saglabātās sīkdatnes. Iepazīstieties ar mūsu Privātuma Politika.

Sapratu

Ziņas

Realizējot Rail Baltica projektu, Bererix veic rūpīgu ģeotehnisko izpēti

Lai uzbūvētu drošu un kvalitatīvu tāda mēroga projektu kā Rail Baltica, nepieciešama Rīgas centrālās dzelzceļa stacijas, Dzelzceļa tilta pār Daugavu un visas saistītā infrastruktūras izzināšana, lai būvnieki varētu būt absolūti zinoši un pārliecināti par pamatni, uz kuras būvēt. Tāpēc Bererix eksperti veikuši ļoti rūpīgu ģeotehnisko izpēti.

Ģeotehniskās izpētes laikā Daugavā, uz peroniem un starpposmos tika izvērtēta augsne un grunts, meklētas nesprāgušās munīcijas un apstrādāti dati laboratorijā. Datus, kuri tika iegūti dabā un laboratorijā, rūpīgi analizējam, interpretējam un izmantojam grunts un virsmas ģeotehniskā modeļa papildināšanai un uzlabošanai.

Ģeotehniskās izpētes datu interpretēšanas process ir Besix Engineering Department jeb BED atbildība. BED komandas iekšējie eksperti atbild par to, lai izpētē iegūtie dati būtu kvalitatīvi un izmantojami, kā arī maina izpētes procesu, ja tiek konstatētas neparedzētas lietas un aspekti, kas var būt noderīgas projektētājiem. Izpētes darbus veic vietējais uzņēmums "Ceļuprojekts”, savukārt izpētes procesu nodrošina vairāk nekā 20 cilvēku komanda pilsētvidē, laboratorijās un birojos.

Bererix turpina veikt ģeotehniskās izpētes darbus topošās Rail Baltica Rīgas Centrālās dzelzceļa stacijas būvniecības vietās.